2008-08-29
 16:44:45

Lørenskog

Hej hopp!
Idag är det fredag och solen skiner. Mycket härligt!
Idag var det skoj på jobbet. Är kul när vi får stå i kassan och hjälpa kunder. Har en som står med och kollar så vi gör rätt och så. Jag ska ju som sagt byta arbetsplats på måndag, så jag och avdelningschefen tog en sväng till mitt nya place idag. Blev väldigt glatt överraskad får jag säga! Alla var mycket yngre än på kontoret i Lilleström. Muy bien. Och de jag hälsade på var verkligen supertrevliga. Så jag är helnöjd.

Nu ska jag och Fridun återhämta oss från jobbet en stund och sen blir det en litten joggingrunda.
Fuskade btw med sista detoxdagen idag. Det bjöds så ihärdigt på tårta på jobbet så vi kunde inte säga nej!

Ciao!


Linda

tårta är gott. :) då får man fuska, kom just hem från åsa, vi tjocka oss med både godis, chips och dip, läsk. vi rings snart igen gums!! som imorn t.ex ;) vi fylle pratar.. PUSS på dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: