2008-08-26
 21:09:01

tredje gången!

Ja nu har vi sprungit tför redje gången den här veckan. Jag är så jäkla imponerad av oss! Mycket mycket bra! Idag sprang vi liiite längre än sist och det gick ju faktiskt.

Imorgon kommer förhoppningsvis min kamerasladd på posten som jag glömde hemma. Då kan jag ladda upp lite bilder så ni (är det nån som läser?) får se hur det ser ut. Annars kommer det väl några på fejjan också.

Idag har varit en riktig skitdag. Deprimerade som fasen har vi varit. Men oj så produktiva när det gäller att leta boende! Ringt och mailat hur många som helst, vilket har resulterat i förbannat många "endast uthyrning ett år" "lägenheten är redan uthyrd" Morr!! Sen har det faktiskt också resulterat i att vi ska kika på ett rum som man kan hyra sep-nov, vad det nu betyder. Vi hoppas på november ut! Sen har vi även visning i helgen hos en man som har två lägenheter att hyra ut i skedsmokorset. På vischan. Men nära jobb och så. Men värre när man ska ut! Jaja det löser sig. Ska väl förhoppningsvis lära känna folk här. Så håll tummar och tår för att nåt ska gå vår väg!

Vi ska även få veta i veckan om vi får extrajobb på tax-freen på gardermoen. Mycket att vänta på.

Nu ska jag läsa på lite mer om DnB Nor och spela bubble shooter.

Saknar er där hemma! <3 Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: