2008-12-28
 11:07:08

Sol!

Halla!
Idag var det antligen lite bla himmel. Har varit sa nedrans mulet de senaste dagarna. Kom saklart maoln runt tretiden, verkar vara nan slags ny standard. Mitt vanstra lar ville tydligen bli lite rott ocksa. Sexigt va?

Det illamandet som Frida drabbades av smog sig aven over pa mig. Vaknade i fredagsnatt av att jag madde sa illa sa jag nastan kraktes. Hatar att krakas, sa tog en ipren och lag still som en dod. Medan jag lag dar och kved fick jag lyssna pa var kara granne nar han valde vilken thaiflicka han skulle ta med in pa rummet. Skrackgrannar verkar vara ett staende inslag pa var resa! Han jamforde tjejernas mer intima delar, och ja.. Efter nagra 'ohhh mister' akte ipoden pa med full volym. Inte latt att somna, men alternativet lockade sadar. Efter nagra timmars kallsvettande var det dags att ga upp. Missa en dag pa stranden vill man ju inte, sa jag hangde pa i tron om att jag var frisk igen. Holl pa att svimma inne pa en kiosk. sa fick springa ut och satta mig med huvudet mellan benen. Halvkul. Pa kvallen var jag enligt mig sjalv frisk igen. Eller? Blev andfadd och svettig av att ata middag, sa tog en tuktuk hem igen. Holl pa att svimma nar jag sa vart jag skulle. Horlsen forsvann och det blev suddigt. Smart kropp. Har druckit vatskeersattning som smakar satan sa nu kanner jag mig, peppar peppar, bra igen. Men tydligen ar min lilla skrutt hemma sjuk sa nu tycker jag synd om honom istallet. Dalig flickvan som inte ar hemma och passar upp pa sjuklingen. Killar som blir saaa sjuka ;)

Klockan sju ska vi mota upp pappa, Camilla och Nathalie och ta bussen in till Phuket. Pappa star ut med en hel del shopping, vet inte vad som har hant! Trodde jag aldrig, strandhang och shopping med papsen ;)

I morgon kommer lilljohansson hit. Frida ska mota honom pa flygplatsen, men jag hanger med pappa o co och ska rida pa elefanter ist! Ska bli kul! Skont att slippa de andra tvas aterforening ocksa for den delen.

Saknar er dar hemma! Mamsen, ge zorpan en puss och sag at honom att sluta gora illa sig!
\Pusspuss


Linda

usch gumman, det där lät inte skoj!! hoppas du mår bättre nu i varje fall.. vad roligt det lät med elefant ridning. :) hoppas ni hade en lyckad dag.. puss puss


Uppsalas manligaste sjukling

Jag ÄR abnormt sjuk faktiskt! :P

Men inget gott som inte har nåt gott med sig, försäljningen av Ipren har ökat nåt vansinnigt!

Se till att bli frisk vet jag, allt annat är ju skittråkigt!

Krya på dig, puss!


idun

bra att du mår bättre nu! drick drick drick! vatten asså =)

Coolt å rida på elefanter å cool pappa. min hade storknat =)

ska bli så kul å se bilder när du kommer hem till svearike.

Här i sthlm är d så hiiiimla kallt nu, minus 10, så d e faktiskt lite vitt på marken. Trevligt.

puss pårej!


Emelie

Hoppas du mår bättre nu gumman, inge kul o va sjuk på resan ju :(

Men annars låter det som ni har det underbart! Jag är riktigt avundsjuk!!



Saknade dig massa på juldagen, o jag kan berätta för dig att den blev som vanligt...LITE för mkt dricka men vi tog oss hem hela iaf ;)

Hur ska ni fira nyår då?



Saknar dig! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: