2008-11-08
 14:16:37

Lördag.

Nu är det helg! Härligt. Inte för att jag har speciellt många planer. Eller nåt sällskap. Men, ja.
Har varit ute på en hurtig morgonpromenad, eller morgon och morgon.. Mitt under promenaden började det droppa suspekt från himlen. Oschysst om ni frågar mig.
Jag gillar verkligen Oslo. Fantastisk stad! Men idag är det sååå grått här. Ett riktigt råtthål.

Jag sitter för stunden mest och undrar när jag ska höra av mig till Thomas. Vill inte känna mig som en efterhängsen nörd som inte har några kompisar liksom. Men jag ogillar verkligen att inte veta hur planen för kvällen ser ut. Som att det skulle komma som en chock för er liksom.. Kan absolut vara spontan, men när man har nåt inplanerat så vill jag liksom veta lite granna.

Först och främst ska jag ta en liten tur på bogstadsveien. Kika lite på en överraskning till nån där hemma.

Ha de!


idun

dipp dipp dipp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: