2008-11-06
 07:32:16

Nu var det länge sen..

Nu har jag åter en dator i min ägo. Dock inte min egen, men det lär ju aldrig ske.
Förstår inte varför alla teknikaffärer alltid har sån fruktansvärt dålig service. Onoff tar ju priset i alla fall.
Sjuuukt värdelösa. Ska aldrig mer köpa något där. Först funkade ju inte min mp3 som jag köpt där, men då fick jag förklarat för mig att jag måste köpa till massa prylar för att den skulle funka bra. Smaaart. Not.
Och sen kan man lämna in sin dator och bli lovad att den ska vara klar efter 3v, förstod redan från början att det var bull, men hade kanske inte trott att de skulle börja titta på den först efter två månader. Herre min gud.
Nu har jag som tur är en snäll mamma som lånat ut sin.

Jag är numera, sedan en timme tillbaka, ensamstående. Frida sitter på ett tåg till Paris, ehh Uppsala.
Så nu ska jag få pröva på hur det är att vara ensam väldigt mkt av tiden. Kul kan man tycka. Inte kul tror jag.
Jag tänker framåt så mkt. Alldeles fööör mkt. Så nu får jag nåt slags panikbehov av att planera in massa saker så jag inte ska få krupp på mig själv. Ett resultat av detta är att jag ska på nån slags supporterfest för ett fotbollslag, Vålerenga, på lördag. Ehh, hallå!? Jag har liksom betalat 200 spänn för att få dricka öl med ett gäng (3000 sålda biljetter´) skrålande fotbollssupportrar. Men det blir säkert kul! Bara inte Thomas (min enda norska vän) lämnar mig åt galningarna!

Nej nu är det dags att knalla iväg till tåget.
Ha en härlig dag!


ida

sötis, akta dej för fotbollarna! =)

Du kommer nog få d toppen! Önskar ja hade mer ledigt för då hade jag kommit igen.



Later dude! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: