2008-11-09
 18:07:37

Söndag.

Dagens status: Bakfull.

Gårkvällen var rolig. Och då var det verkligen inte norskans rolig. Ojoj. Öl. Öl och Öl.
Lärde grabbarna circle of death. Det slog givetvis tillbaka på mig. Tack för den fjärde kungen. Verkligen. Tack.


Satt och skrattade åt Thomas på tåget på väg till naschspielet (efterfest, garanterat helt felstavat). Men det fick jag inte så mkt för då jag var den första att ge upp på efterfesten. Alltid lika underbart att vakna upp med partystassen på (i det här fallet trehundra lager med kläder) och smink i halva ansiktet. Inte där jag ville ha det givetvis. Sen att de knäcker varsin öl och steker ägg och bacon det första de gör underlättar inte bakfyllan. Oh my god säger jag bara.


Var cupfinal här idag. Och vålerenga vann!! :)


En by, ett lag, ett vålerenga, hurraa hurraaa!

Jag kan så många sånger nu. Men dom känns inte så rumsrena. Och risken att jag har hittat på egna ord är också bra att ta med i beräkningen.


Nu ska jag fortsätta titta på travelchannel. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: