2008-11-06
 19:35:17

Torsdag

Nu har jag precis tröstätit nötter. Var egentligen sugen på popcorn, men pallar inte att gå till ica i pyjamasbyxor.
Så då hittade jag osaltade nötter längst in i skafferiet. Mumma.

Idag har jag jobbat långdag. Halv nio till halv sex. Så lång dag att man var tvungen att äta mat två gånger på jobbet. Knäppt folk det här. Så jag har spist pölse idag. Och sallad. Och ragu. Hallå beachen!

Nu ska jag ta och fortsätta se på Oprah. Ja Oprah går på prime time tv här. Sinnessjukt. Efter det är det säker homsepatrullen (fab5) eller nåt annat spännande. Ja, de översätter ju allt här. Sex och singelliv, vänner för livet...

Nu är det seriös degning på g.

Ciao!


ragu

hej din ragu!

vad är jag/du/ragu?

jag fattar inte. Ändå gillar jag ordet/namnet... raaaguuuu. det ligger fint i munnen, på tangentbordet också.

ha en raguig natt!

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: