2008-10-10
 16:57:15

Saknad.

Det har hänt något fantastiskt, mitt bloggande är saknat. Herre jesus vilken trevlig känsla.Min förklaring till bloggfårnvaron är att min dator fortfarande inlämnad och att min roomie har ett datorberoende utan dess like!
Men nu kan jag passa på medan jag inväntar min sambo. Vi ska handla lite middag när hon kommer hem ifrån jobbet.
Sallad blir det, ska föreslå vitlöksbröd till. Lite lyx måste man ju få!

Nu till helgen så ska jag bara vara ledig, första gången sedan jag kom hit. Ska bli nice.
Nu ringde Fridun. Men hörrni, kom o hälsa på!

Puss


id

klart vi saknar att få läsa om vår emmiepropp!

hälsa sambon att hon kan få fyrkantigt ansikte om hon sitter för länge vid datorn. =)



pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: