2008-09-23
 21:55:43

Dålig uppdatering

Hallå där!

Idag har jag varit hemma från jobbet. Absolut avskyr att vara hemma från jobbet. Får ångest av det.
Hade feber i natt, drömde galet och hade frossa. När jag vaknade i morse och lyfta huvudet från kudden snurrade det så mycket så jag höll på att kräkas. Så hade nog gått sådär att jobba. Trots det, ångest.

Just nu sitter jag och kikar på CSI medans det kliar i näsan. Halvskoj.
Sitter och letar efter den där lappen Hermis alltid säger att de lämnar vid liket. Men icke ännu va..

I helgen var jag hemma en sväng. Var hur bra som helst! Sjukt mysigt att få träffa min fina pojkvän och mina fantastiska vänner. I lördags var det förfest hos Evelina med tjejerna o Hermis. Sen vart det gillet en sväng och sedan gamla hederliga bj. Kul kväll!

Längtar tills mina fina tjejer kommer och hälsar på mig. I två omgångar får jag besök, Åsa och Linda en helg och Ida, Ida, Lisa och Eviz en helg. Kommer bli fantastic! Längtar längtar längtar! Boka nu babes!

Nu misstänker jag att Frida vill ha tillbaka datorn igen.
Hörs hörrni. Puss


ida

hahah! skönt inlägg!

Hoppas du mår bättre imorrn så du kan jobba! Håller med dej, känns verkligen inge bra att vara sjuk från jobb och skola... Men man ska inte jobba om man mår dåligt! Ok huvudvärk lixom men om man e kräknödig är det faktiskt bäst att stanna hemma!

Du kanske får besök en tredje gång för jag kan inte åka när eve å dom planerar.

Du vet att jag vill, å om det passar nån gång så kommer jag definitivt!

Å om du vill ha sémester så är det väldigt fridfullt ute tills havs (på en ö). Tips från coachen...



puss pårej du bästa bästa!!!



PUBLICERAT: 2008-09-23, 23:40:17 | URL: http://idasdesign.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: