2008-09-09
 18:16:41

Har dator som inte längre vill vara min vän.

Hallå där köp blåbär!
Jag har varit en dålig bloggerska den senaste tiden. Rent ut sagt usel! Men jag skyller på min medkompanjon, aces (läses som aaaas) som har valt att lägga ner sin verksamhet. Sjukligt irriterande. Tvingar mig liksom att plugga om kvällarna. Har ni hört nåt så hemskt? Vi har ju ingen tv, så mina kvällar består av att äta middag, promenera, plugga och läsa. Bra men trist i längden.

Nu till some good news. Jag kommer hem nästnästa helg! (publiken jublar) Frida skulle visst hem då, så tack vare mamsen blev det hemfärd för mig med. Ska såhär när biljetten är bokad bli fantastiskt. Miljöombyte, riktig dusch och älskade vänner. Kan det bli bättre? Tror fasen inte det. Skulle vara om jag drog hem lite pengar på lotto utan att spela. Det skulle vara great det!

Idag har det varit en låååång dag på jobbet. En ruskigt stilla förmiddag följt av en hetskt eftermiddag! Fick skäll utan dess like i morse. Fick visst banken att förlora en aktieägare. Inte illa pinkat sådär en tisdagsmorgon om ni frågar mig. Allt jag gjorde var att be om legitimation. Gubben måste ha vaknat på rätt sida.

Nu ska jag ta och maila min söta hawaiian och sedan... (konstpaus)... plugga!

Saknar er! Puss! 


ida

IDA JUBLAR!!

men emmie då! förlora en aktieägare! Men det måste ha låtit ganska roligt att bli utskälld på norska, tog d lång tid innan du fattade att människan var arg? Dom låter ju så glada jämt=)





Men har inte Frida en dator? Du borde ju kunna leka med den när frida pluggar. Ni får väl plugga i skift. Dela systerligt på det som finns till förfogande lixom. =)



pussåkram



PUBLICERAT: 2008-09-09, 23:43:18 | URL: http://idasdesign.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: