2008-09-11
 20:44:45

Hatkärlek.

I morse sprang jag till första bussen. Hann med den. Skönt. Dock var den poppfull. Jag och Frida fick inte ens plats att gå på i samma ingång (man kan gå på i vilken dörr som helst här). Så givetvis var den seg så jag hann inte med nästa buss. Ni som känner mig vet att jag absolut hatar att vara sen. Är alltid ute i god tid. Men nu var det ett faktum. Så jag ringde min chef och berättade att jag skulle bli fem minuter sen. Så var den bussen sen också så det slutade med att jag blev 7 minuter sen. Inte hela världen kan man tycka, men nja. Inte ens ett hej liksom. Hallå bossen. Men men.

Trivs i övrigt ganska bra med att åka buss. Blir på nåt sätt min enda ensamtid här. Sitter och lyssnar på musik och tänker på sånt som gör mig lycklig.

Ida, hur blev håret? Tjusigt? Jag gillar att gå in på min mail och se att nån har kommenterat, Bästa på detta är Ida och Linda. Måste nog belönas på nåt vis. Jag gillar inte att gå in på mitt mail och inte ha fått mail från Hermis. Grr. Verkar som att han solar och badar för mkt dä borta. Han kommer inte se mig när jag ligger i hans säng nästa helg. Kommer lätt smälta in i lakanet. Är sjuuuukt jäkla blek! Och börjar få en hejdundrandes utväxt. Lovley i would say.

Nej ni, nu ska jag vänta på att min tvätt blir klar så jag kan hänga den nån dag. Nu för tiden, i mitt nya datorlösa leverne, så ligger jag i sängen (på luftmadrassen) strax efter nio. Blir en hel massa läsande. Läser en deckare jag fick från min kära mor som utspelar sig på gotland. Nåt för Idun kanske. Det finns Iduns ättika här också. Kanske en läglig present?

För övrigt har jag upptäckt något spännande. Snygga killar. I Norge! Den här informationen kanske kan få mina babes att få tummen ur och boka in en helg?! Vet ni vart dom befinner sig? På bussen! Helt galet jag vet. Men det är riktigt heta dudes. Så istället för att besöka slottet ska vi åka buss. 37an, 404an, 401an, 21an, you name it! Buss buss buss för hela slanten. När Herman kommer hit ska vi också åka buss. Verkar ju inte helt fel att få åka buss med en tiopoängare som man får pussa på liksom.

Nu fick jag sms. Need to read.

Puss på er mina kära loved ones! 


idaaaaa

hällooooo!!! linda & ida = bäst!

iduns ättika också... herregud va mkt konstiga saker du kopplar till mej =) håret blev typ ingenting.. blev av me skitranden högst upp iaf, annars inte särskilt rolig färg. askgråblond :P



snygga killar är roligt att se på bussen, här finns dom på formfitness har jag märkt. mera träning... ;)

Nu är det iaf klart att jag ska skolka från jobbet och åka hem nästa helg. allt för dej my love!!!



hälsa din chef att om han inte är trevlig så sticker jag tummen i hans näsa.



krambjörn!



PUBLICERAT: 2008-09-11, 21:11:46 | URL: http://idasdesign.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: