2008-09-03
 21:34:01

Hello everybody

Hallå där köp blåbär!
Idag är jag trött. Oväntat? Nja. Intressant? Nej inte det heller.
Jobbet rullade på idag också. Jag märker verkligen hur mycket man lär sig från dag till dag! Vill inte lära mig för fort bara. Verkar så himla osäkert vart jag hamnar då liksom. :S Är två på samma tjänst, hon som lär mig och jag. Men vi får välan se. Får se till att vara sjuuukt trevlig och duktig så vill dom nog ha mig ;) Skulle iof inte ha nåt emot att förflyttas till ett oslokontor. Men så tur kommer jag nog inte ha.
Var och lämnade in CV på ett caféliknande ställe idag. Emma som vi var ute med i helgen jobbar där och tipsade om att de behöver extrapersonal. Så bara att hålla tummarna. Mailade även om ett jobb som adecco annonserade om. Så får se om nån svarar.

Var nyss ute o sprang en sväng. Hittade faktiskt en butik som är öppen på söndagar. Så nästa gång behöver vi inte leta i två timmar och endast hitta en sleven. Kan vara great.

Verkar som att vi blir hemlösa några dagar längre än vi trott. Attans. Och hostel var inte det lättaste att få tag på. Om man inte är villig att betala över 400 per natt dvs. Är man ute i god tid fanns det ett fräscht för 200, och det vara bara 6 bädds. Mye bra!

Kirsti, hon som jag jobbar med, skrattade åt mig idag för att jag har börjat med vissa norska ord. Men ibland fattar dom inte annars. Haha! Kan tänka mig att jag låter helknäpp. Vissa kunder börjar prata svenska med mig, gulligt! Har blvit välkomnad till norge x antal ggr också. Gillar norrmän  :) Mycket trevligare folk än svenskar. Fast med mongoloida matvanor. Kirsti berättade idag att de äter mackor tre mål om dagen och mat en gång. Hallå degfolk! Hallåååå!

Ja nu ska jag hoppa in i duschen o sen läsa. Har liksom sprungit ikväll. Det ni! Fast jag vågade inte springa på vanliga stället, helt becksvart o park. Så jag upptäckte nya områden :)

Saknar mina fina där hemma. Men till helgen kommer mamma och bror. Längtar!
Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: