2008-09-17
 21:29:02

Internetcafe del II

Hallå, hallå, haloumi.
Nu ær det dags igen. Sitter på ett ænnu mer mysko internetcafe. Hær bakom mig satt det en man som pratade på skype med webcam med en thailændksa. Han pratade høgt och tydligt. Kændes fel, att ofrivilligt lyssna liksom. Thanks, men no thanks.

Idag har varit en såndær dag som jag ær glad att den snart ær slut. Tråååk på jobbet. Oj så rolig det var. Lugnt alltså.
Har suttit och læst om finanskrisen. Kænns rætt relevant nu nær jag jobbar på bank och folk småpratar om sånt.
Min dag slutade i alla fall med att en høg/full, klart påverkad av något, stod och skrek åt mig. Han var helt stirrig och gick runt och viftade och skrek och hade sig. Jag fick backup i alla fall,så det var ju skønt. Obehagligt med sånadær typer, man vet liksom inte vad de kan ta sig till.

Imorgon ær det lång jobbdag och sen tårtkalas hos Jenny. Sen ær det sista natten på Anker och sen ær det bara några få timmar kvar innan jag landar i sverige. Ska sitta på flygplatsen och plugga i fyra timmar. Så jættefå timmar kanske det inte ær. Sen ska Hermis hæmta mig på flygplatsen, mys.

Nu tar tiden slut hær så jag och Frida ska springa genom horder av galna mæn.
Pussigull


its me again

helloemmie!

va rolig (alltså kul) du var när du skrev att det var en tråkig dag å sen att den var rolig. tönt.. haha =)

jag gör mej vacker inför att träffa dej, träning, hårinpackning, ansiktsmask, dricker vatten å målar naglarna. Allt för din skull :P



Den där thailändskan var säkert hans blivande fru som han ska hämta till jul



PUBLICERAT: 2008-09-17, 21:53:05 | URL: http://idasdesign.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: