2008-09-28
 16:30:24

Jag knastrar!

Det är sant. När jag gör cirkulära rörelser med nacken, fårga inte varför, så låter det som man trampar på en påse chips. Kan inte båda gott. Tror bestämt att jag blivit lovad en massage när jag kommer hem.. hosthermanhost.

Idag när jag satt i köket och pluggade så kom en kille endast iklädd fula pösiga kallingar in och hämtade vatten. Var väldigt kul att se hur pinsamt han tyckte att det var att jag satt där inne :) Vår roomie hade alltså nattligt besök. Men jag som har lite detektivgener i mig (i wish) hade redan listat ut det. Det stod liksom ett par okända pjucks i några storlekar större än vanligt i hallen! Värsta grymma tjejen som kan dra slutsatser av det liksom.

Nu ska jag plugga lite till. Ska läsa två långa torra akademiska artiklar till. Sen är jag nöjd med dagens insats!
Och sen mina vänner, sen ska jag äta lax. Ett steg mot mitt liv som vuxen.

Tack och adjö!


Anonym

snart snart snart kommer du hem igen!! MYS! blir det utgång på lördag lr? :) PUSS


Emelie

Emmie, jag saknar dig!!

Hur har du det? LÄnge sen du skrev ngt nu... :(



Ta hand om dig!! Puss


idun

skrev ett roligt inlägg för länge sen men så försvann det. nu skriver jag ett nytt, långt senare. inte lika roligt som det första som försvann men dock en kommentar.

min kommentar slutar med att jag inte vill nåt hellre än att kunna hälsa på dej i thailand. jävla ekonomi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: