2008-09-10
 20:49:13

På't igen.

Nu kom vi nyss hem efter en liten springtur i regn. Var superläskigt i nedförsbackarna. Halt och becksvart. Icke bra. Men benen kändes piggare än sist så det var ju bra :) Imorn blir det en till runda. Måste komma igång på riktigt nu!

Idag var det mycket att göra på jobbet. Skönt men det är galet vad man blir trött i huvudet. En sak som stör mig på jobbet är att alla förväntar sig att jag ska kunna massa saker som ingen visat mig hur man gör. Konstigt med tanke på att vi inte har tillgång till någa manualer så man kan läsa sig till det och ingen ens har nämnt att det ska göras. Frustrerande minst sagt. Var iallafall gulliga kunder. Fick beröm för min nya tröja och för att jag pratar så fint :) De är så rara!

Jag har kommit in i någon slags skum period nu. En saknaperiod liksom. Säkert bara för att jag ska komma hem snarare än väntat. Då känns det liksom mer verkligt att jag snart ska få somna med min Hermis och hänga på BJ med mina tjejer. Längtar ska ni veta!

Idag fyller morfar år, grattis igen! Jag har berättat om morfar på jobbet, när kunder säger att de är för gamla för netbank. ¨Då säger jag alltid att min morfar använder det och tycker att det är hur lätt som helst. Förvånansvärt bra säljargument faktiskt ;)

Nu ska jag börja läsa en ny bok, min 4e sen jag flyttade hit. Läser som en liten bokmal. Den senaste jag läste rekommenderar jag starkt! Var lite skeptisk till en början. Väldigt långt ifrån vad jag brukar läsa, men oj så bra! SJukt intressant var den. Läs läs läs! Flyga drake av Khaled Husseini. Handlade om två afghaner som växte upp tillsammans men en flyttade till usa. Vilka kulturella skillnader. Vissa skildringar i boken är så sjukt hemska. Får bli boktipset of the month.

Dags att köra lite hemmaspa. Frida färgar håret för fullt. Jag tänkte hoppa in i duschen o sen måla naglar och kanske orka med en liten ansiktsmask.

Btw så verkar jag ha problem att skicka sms till Sverige lite titt som tätt. Mamma och Linda får inte mina iaf, så om jag är dålig på att höra av mig eller inte svarar så är det problemet.

Miss you!


ida

ja men hallå. nu e det jag igen! Tur för dina kunder är snälla!

Läs Marley och jag. Gryyyymt söt bok för hundälskare =)

Jag ska ocså färga håret nu. Får se om d blir lyckat.

puss pårej min darlingfriend!



PUBLICERAT: 2008-09-10, 20:56:46 | URL: http://idasdesign.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: