2008-09-05
 21:44:26

Väntan.

I natt kommer mamsen o nick lilltroll hit. Klockan är halv tio och jag är trött. Blir nog en liten nap innan dom kommer tror jag. Vi har precis kollat på två avsitt av the hills och om Frida får sin vilja igenom blir det även ett gossip girl nu. Hon ska bara föna klart håret. Hon är knäpp, fixa håret inför sovning ;)

Idag satt vi på en uteservering och drack kaffe med Jörn. En norrman som Idun känner. Det är väldigt många saker som är Idun här. Iduns ketchup tex. Tyckte det var jättesvårt att förstå Jörn på nyår, men nu gick det prima. Alltså har jag nog lärt mig mer än vad jag tror. Lite cred för det. Tack.
På väg hem från aker brygge tog vi trikken. Innan vi ens åkt en hållplats blev det biljettkontroll. 6-7 kontrollanter stormade trikken som stod parkerad bredbid en buss så ingen skulle kunna ta sig ut. Säkert 15 st blev "tagna" och fördes till den parkerade bussen. Helt sjukt! Där blev dom typ inlåsta tills alla fått böter. Märkligt. Så nu har vi vart med om två såna stormingar. Så det är inte så bra att åka utan biljett här. Vem vill bli inlåst med massa ligister och pundare på en buss? Not me.

Jaja, nu blir det skvallerflickan.

Saknar er där hemma ska ni veta. Speciellt mkt saknar jag vissa fina. Och jag längtar så jag nästan kräks till mina fina flickor kommer och hälsar på! Bestäm helg för bövelen! Miss you! <3

Fred ut. ;)


linda

vi saknar dig med söt!! kom hem!!


ida

iduns ketchup?! vilken e det?

jesus! du får inte bli inlåst empolajnen! Fat d vore allt ett roligt minne i efterhand... men d e det kanske inte värt... Vad som är värt är iaf att få bort mitt jobb nästa lördag. MÅSTE! ;)

pussss



PUBLICERAT: 2008-09-08, 12:07:24 | URL: http://idasdesign.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: