2009-01-07
 10:53:37

Snart koh phangan

Hello!

I morgon lamnar vi Samui for Phangan. Kanns konstigt att aka dit igen. Mycket lar ha forandrats sen sist! Kommer garanterat sakna mina underbara resekompisar fran forra gangen. Lar bli helt annorlunda this time. Ska ju bo pa hotell till att borja med. Alla bungalows o sa var uppbokade, sa det blir lyxboende. Inte mina resekompisar emot. Ska bli ratt skont med frascht boende som avslutning pa resan. Kanske dags att vanja sig med handfat och varmvatten igen. Herman lar ju undra varfor jag borstar tanderna i duschen annars..

Idag har vi haft stralande sol igen. Harligt! Har fatt en ratt sa rod snok, men det ar snyggt va?
Hittade inga vykort sist, sa det blir skrivande idag istallet. Kan sitta och smygkika pa nan som raggar pa en thaitjej ocksa. Ganska kul att lyssna pa killarna som pratar med varandra om sina erovringar. Sjukt oppna verkar de vara om att det koper sex. Ackligt. Och det ar liksom sana killar man inte skulle tro det om. Sa slapp for guds skull inte ivag era boyfriends pa egen hand.. :P

Kanns lite som Koh Phangan kommer bli halvjobbigt. Kommer vara lite pa vag hem eftersom det ar sista stoppet innan Bangkok. Borjar bli latt rastlos av strandhanget och all tystnad. Ar inte van att prata sa har lite! Munnen kommer ga i ett nar jag kommer hem. Sa kom inte och sag att jag inte varnat er!

Saknar att hanga med alla harliga sjukt mkt. Sa kommer vara en sallskapssjuk Emmie som kommer hem.
See ya!


Linda

gumman, du får prata på hur mycket du vill!!! ska bli underbart att du kommer hem igen!! bara 9 dagar kvar nu va? skolan börjar på måndag igen! med en tenta, uscha buscha, men sen så går jag på praktik igen i 3 veckor, luncha några dagar då kanske. PUSS


Emelie

Emmie darling, det ska bli skoj att få hem dig igen! Och jag önskar att jag kunde få göra dig sällskap på Koh Pangan igen ;) Men istället är det plugg till omtenta som gäller...blää så tråkigt!



När kommer du hem nu igen?

Puss


idun

ojojoj! Jag kan tänka mej att det är jobbigt att va tyst, du kan ju inte direkt gå runt å prata för dej själv. Det hade sett ut det =)

Snuskigt att dom e så öppna me sexköpet, kan du inte fråga vad dom skulle betala för dej? haha. näe, fy va hemskt.

Jag har så mkt i skolan att ja inte vet vart jag ska ta vägen. Galet! Men d får gå, nästa fredag äre iaf hetsen över. E väl ungefär då du kommer också om ja inte räknar fel.

Idag gick jag som en idiot till skolan. Hade hala stövlar på mej och det som töade igår hade frusit till is så det var ren isbana hela vägen till skolan. Gick å tryckte mej mot och höll i mej i husväggarna. Tänk på d du innan du somnar så somnar du med ett leende. Måste sett skitfånigt ut.

Balla balla, snö åt alla!




mamma

Hej lilla skruttan. Du kommer inte att ha tid att träffa dina kompisar, jag kommer att binda fast dig hos mig. Längtar jättemycke efter dig. Skönt att det här är slutet på din lilla resa. Puss puss, vi ses snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: