2010-04-26
 13:53:32

Bright eyes.

Turn around, bright eyeeeeees!
Så skrålades det nyss här hemma. Herman tentapluggar och jag uppsatsar. Då blir det extra flummigt här på Alrik. Jag är på nåt slags fnisshumör och vill bara göra hyss. Men det är liksom annat som står på schemat. Damn it! Varför har man så lite tid för hyss? Jag ska göra hyss på fredag. För på fredag har jag en helt skolfri dag. Det lär bli en sisådär pluggvecka det här. Har annat i tankarna. Och så skiner solen.
MEN, jag borde ha en toppenpluggvecka. Med åttatimmars skrivande varendaste dag. Tror ni på det?
Vavava?



Jag gillar tulipaner. Den här fick jag på bemärkelsedagen!


Evelina

fin blomma. vi måste leka med våra kameror snart. kanske till helgen, lördag, söndag??



PUBLICERAT: 2010-04-26, 16:50:53 | URL: http://evelinastahlens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: