2010-04-06
 08:50:10

Congrats!

Grattis älskade mamsi! Idag fyller min kära mor 47. Det är inte fy skam. Hennes paket står inslaget och klart framför ögonen på mig.

Imorse vaknade jag med ett ryck. Kallsvettig och jävlig. Känner hur kroppen vibrerar av något. Typ stress. Har varit påskledig alldeles för länge nu märker jag. Dags att åstadkomma en hel del idag. Boken som jag har dragit mig för att läsa ska givetvis lämnas tillbaka den här veckan. Men hallå. Så nu blir det till att panikläsa. Jaja. Tur att det inte är 1000 sidor i alla fall. Hoppas nu att panikkänslorna lägger sig när jag skrivit en del. Annars får Herman bota mig på nåt annat sätt.

Nej hörrni, nu jäklar ska jag plugga! Skriva så att tangentbordet glöder. Och sen blir det någon form av träning, och ikväll blir det födelsedagsmiddag hos mamma.

Puss och hej, leverpastej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: