2010-04-20
 11:45:13

Datorstrul

Exakt hur irriterande är det inte när teknik inte fungerar som den ska!?
Man, läs jag, är hur beroende av mobiler, internet, datorn, you name it, som helst. Och när något av dessa inte fungerar som det ska uppstår en viss panik! Min dator valde för ett tag sen att bli helt svart och stänga av sig flera gånger i rad. Halvkul när man just spenderat en timme på att söka efter information som jag hade uppe i olika länkar. Gaah! Hade inte hunnit spara ner allt, och såklart så ville inte vissa av fönstrerna samarbeta med mig när jag försöka återskapa tidigare session. Gah igen. Men så kan det gå!
Så vad har jag lärt mig nu? Spara spara spara!

Hittade i alla fall en vettig artikel. Yes! Så den bidrog finfint till resonemanget. Det tackar vi för. Alla framsteg är bra framsteg just nu. Har en hel del kvar att göra på den här förträffliga uppsatsen. Ska försöka skriva ihop det jag har i min teoridel snyggt nu och skicka in den till min handledare så att jag vet om jag är på rätt spår. Men det känns som jag har rätt bra grejer faktiskt. Bara den där svåra analysen att ta tag i sen.. Resten skriver typ sig själv. Skulle behöva inkassera minst ett personligt brev till också för att det ska bli något bra av det här.

Back to work!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: