2010-04-05
 13:07:15

Easter

Påsk påsk påsk. Mycket mat och massvis av godis har det blivit. I lördags spenderade jag dagen i typisk desperate housewife-anda. Bakandes i mitt finfina rutiga förkläde. Toscakaka och kladdkakemuffins blev det. Blev helt okej för att vara första gången må jag säga. Ska testa kakorna på Evelina och Patrik ikväll. Blir ju traditionell måndagsmiddag ikväll efter träningen.

Nu ska jag gå och steka lite korv och käka makaroner till! Det var inte igår jag åt det kan jag lova. Vart en hel del sånt när jag bodde själv, men nu blir det mer seriös mat ;) Samboemmie. Men i lördags var vi faktiskt ute till stängning! woho! Inga toffelpoäng där inte! Mer om det i ett annat inlägg.

ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: