2010-04-03
 10:21:45

Farsan

Igår var vi och såg Farsan med Eve och Patte. Mycket fin och rolig film! Den var extremt rolig vissa stunder, jag skrattade så tårarna sprutade. Några tårar letade sig också ned för min kind av sorg. Det var massvis av kärlek. Ibland skämdes jag. Den hade med andra ord en hel del i sig. Allvar och glädje. Jag gillar den skarpt!

Innan dess var vi på Bullit och tog en öl. Där såg jag en kille som var jättekär i mig på högstadiet. Haha. Vilka minnen. Mest så känner jag mig elak när jag minns. Men man kan liksom inte vara kär i alla.

Idag har jag lite ont i halsen. Attans! Men påskmust och godis botar säkerligen det här fjantiga försöket till förkylning. Nu ska jag pallra mig iväg till Kvarnen och hämta ut ett paket till mamsi, och inhandla ingredienser till mina kakor som ska bakas. Jag blev efterrättsansvarig för kvällens påskmiddag.

Förresten. Lite jobbigt. Mammas ena bilnyckel har varit borta länge länge. Och jag har mycket bestämt hävdat att vi minsann inte har den och att hon ska sluta skylla på oss. Ehhh.. Hittade en jacka igår som jag trodde att jag inte hade använt.. Jo men alltså det låg visst en nyckel där i. Faan! Så nu måste jag alltså erkänna att jag är skyldig. Attans. Nu kommer jag få äta upp det här i år framöver. Min mor har en tendens att håna en om sånt här. Hehe. Hoppades på att min ipod skulle ligga i innerfickan. Men sån tur hade jag inte. Däremot 150 kronor. Tack och bock, kom gärna i flock.

Mot affären! Glad påsk mina små kycklingar!


ida

kom gärna i flock... du e störd:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: