2010-04-09
 08:31:04

Friday

Jasså, så Mumindalen ska bli en 3d film. Med Skarsgårdsnissarna som muminfamilj. Spännande.
Jag är lite sugen på bio. Är rätt härligt att sitta i mörkret med popcorn i knät och Herman i stolen bredvid. I like.

Idag är det alltså fredag. Vilken märklig vecka. Har gått både fort och långsamt. Hatar när man väntar och väntar på svar från olika håll. Till exempel så skulle jag vilja få tillbaka mitt tentaresultat. Omtentan är liksom på onsdag. så vore ju kul att veta innan dess hur det gick. Jag skulle också vilja få ett annat svar av min lärare. En rätt så väldigt viktig fråga angående uppsatsen. Men svara dåååå! Jaja. Ska försöka åstadkomma lite text idag. Behöver fortfarande ett par brev till, men tror att jag har 2 på gång. Det uppskattas med vänner som hjälper till!Utan er, ingen uppsats, alltså ingen examen för Emmie. Så stort stort tack!

Vad har då den här dagen i sitt sköte? Jo jag ska äta lunch med Jossipossi. Och som sagt skriva lite. Metodavsnittet är målet med dagen. Så mycket jag kan skriva just nu. Sen ska jag ta mig till gymmet en sväng. Känner mig seg i kroppen, men det går nog över i hope. Och vad mer? Mer mer mer? Plantera några fina blommor som vi fick av Hermans mamma. Kommer bli såå tjusigt på balkongen! Och maila ut lite info om partajet. Fullspäckat med andra ord.

Det blir en bra fredag. Bra bra. Kom igen nu med svar jag vill ha. Svar jag behöver. Tack och bock.


skabbråttan

skarsgård som mumin... inte hört nåt om det innan. Ljuger du?

Hoppas inte, jag gillar mumin, å jag gillar skarsgård



PUBLICERAT: 2010-04-10, 15:41:57 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: