2010-04-29
 08:28:00

Handledning

God morgon!
Snart ska jag iväg på handledning. Blir möjligtvis sista handledningen. Lär inte kunna vara med nu när jag ska börja jobba :) Håll tummarna att jag inte blir sågad! Gahh. Det vore jobbigt värre. Men det ska nog gå bra.

Igår var jag och Sara på studentkväll på kicks och shoppade loss lite. Vi fick fina presenter för vår shoppingvilja.
Efter det drack vi öl på Orvars. Hade supertrevligt! Sara är en härlig tjej :) Vi ses alldeles för sällan, men det är lika lätt att prata ändå. Gillar såna vänner. Puss på dig älskade vän!

Vädret för valborg ser inte bra ut. Mörka moln och inte allt för många grader. Känns skönt att det är just den här valborgshelgen som ska vara såhär. Blir inte lika ledsen som jag skulle ha blivit tidigare år. I år är det annorlunda. Är sällskapet som räknas istället för fyllan typ. Men det är klart sol vore trevligt. Något, eller någon ska jag säga, som kommer saknas bra mycket mer än solen är min kära Ida. En valborg utan Ida är som morötter utan dipp.

Nu ska jag sminka på mig ögonbrynen och packa ihop mig till skolan.


ida

jag håller med dej till tusen!!! En valborg utan emmieeeeee ... buhuuääää!!!!! Men men.... nu har vi klarat kvalborgsdagen iaf. Undra hur det blir imorrn. Här på G-land blir det valborgsrunda. Vi ska köra barrunda fast hos hemma hos varndra. kan nog bli bra. Det ska ju ändå regna.

Hoppas ni får det toppenbra i Uppis!! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: