2010-04-21
 09:47:32

Lifehouse!

Som av en slump upptäckte jag igår att Lifehouse ska spela i Groningen i september! Vilken grej!
Jag och Evelina har velat se dom sen 2004 typ. Men de behagar aldrig pallra sig till Sverige. Och USA har känts lite väl långt enbart för en konsert liksom. Men nu är det ju rimligt att köra på en weekend och se dom spela. Vilken grej! Hoppas att det blir så. Vi får se till att det blir så. I love! Nu sitter jag och väntar på att Eve ska svara på om jag ska boka tickets till the baseballs på Katalin i sommar. Kul att det händer lite grejer :) Sen Melissa i augusti. Älskade Melissa. Hon var ju outstanding när vi såg henne sist, så mer är gärna en gång till.

I helgen ska jag och min karl och hans föräldrar på standup i Västerås. Big Comedy! Ska bli mycket trevligt.
Vi fick ett ryck och ville hitta på nåt, och det ville dom med och vips så hade vi biljetter. Spontanitet när det är som bäst!

OCH förresten! Vad fick jag i present av ovannämnda föräldrar? MASSAGE! Oh yes! Så på fredag ska jag få massage. Älskart! Snacka om lyx.

Nej hörrni, nu ska jag skriva vidare om poststruktrualism och så småningom gå vidare in på identitetsbyggande.
Laters!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: