2010-04-12
 09:35:08

Måndag

Solen skiner som startskott för den nya veckan. En vecka full med händelser. På lördag är det inte en vanlig dag för det är min 25-årsdag, hurra hurra! :) Och som av en slump är det även dags för födelsedagspartaj. Planeringen är i full gång, och i mitt huvud snurrar 90-talet för fullt. Vad hände egentligen? Vad gjorde jag? Vad hade jag på mig? Min mamma tycker inte att det är någon skillnad på vad man hade på sig på 90-talet och nu. Ehh? säger jag. Om man kikar på gamla nittiotalsserier så ser man något annat. Visserligen är det mycket som är modern nu igen, typ tights, stora tischor, jeansjackor, flanellisar och så vidare. Men allt var mer extremt. Och större. Och och och. Man får ta det så långt man vill. Vill man inte klä ut sig, fine gör inte det. Men då är man liiite tråkig i mina ögon. :) Men om man verkligen inte gillar att klä ut sig så slipper man det. Dom som är bjudna vill jag ju ha dit, oavsett klädsel! Ska bli kul att festa till det med mina härliga vänner. Hoppas det är lika fint väder då.

Nu ska jag uppsatsa lite. Har fortfarande inte fått svar av mina lärare, så har tagit saken i egna händer och bara bestämt mig för att det går. Så nu ska jag skriva lite om diskurspsykologi och så är det med den saken. Sen ska jag till frisören och permanenta håret. Allt för 90-talet. Eller ska jag det? Vi får se.

Adjökens gott folk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: