2010-04-18
 17:04:50

Men hallå!

Vilken jäkla fest! Vilken helg! Vilka kompisar jag har! Vilken familj jag har! Ja herre min jesus vilken helg.
Nu har jag alltså fyllt 25. Jag är 25. Vuxen i stort sett. Inväntar känslan av att känna mig vuxen. Kommer nog. Kanske.

Gårdagen rusade förbi i ett jäkla tempo. Höll igång från 8 på morgonen och ändå blev det stressigt när gästerna kom. Åsa kom som en räddande ängel och hjälpte till. Hur hade det annars gått kan man undra!
Festen blev lyckad. Mycket skoj hade jag! Och vilka presenter jag fick! Är helt överrumplad. Fick en kamera av mina fina vänner! En systemkamera som jag så gärna ville ha. Vilken grej! Av mamma och co fick jag ett Thomas Sabo armband, ett tårtfat (jippi!), stolsdynor till balkongen och en CYKEL! Gaaalet! En kamera OCH en cykel. Och sist men absolut inte minst, IDA! Jag fick en Idun. Det hade jag ju bara kunnat drömma om! Så himla kul! Där stod hon i sin rosa peruk och var lika glad och söt som alltid! Kunde liksom inte ha blivit bättre.

Emelie och Evelina hade gjort världens finaste film med massa bilder på oss. Och höll ett fint tal. Alla blev superimponerade, inte minst jag! Mamma har sagt minst fem ggr att det var så fint! Och jag fick fina råd om att verkligen vara mån om min två E'n. För vänner som dom växer inte på träd! Mina små älsklingar!

Nu ska jag leka vidare med kameran. Kan fota mina presenter och visa sen. Fick andra härligheter också, men dom spar vi på tills nästa inlägg. :) Puss


Evelina

men gums du e sååååå fin!



PUBLICERAT: 2010-04-18, 18:04:10 | URL: http://evelinastahlens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: