2010-04-23
 08:50:55

Onoff!

Nu är det upp till bevis! Min dator har den senaste tiden strulat. Svartnar helt plötsligt så man måste stänga av den. Inte ok efter ett år. Inte i närheten. Jag hittar dessvärre inte mitt kvitto. Fattar inte vart det har tagit vägen. Gah! Men jag har serienumret, och datum som jag köpte den. Så bör inte vara så svårt att hitta att jag köpt den hos Onoff. Min förra dator pajade också. Även den från Onoff. Shit happens med datorer, och fine med det. Men det är hur personalen bemöter en då som är grejen. Sist blev jag väldigt dåligt behandlad. Hoppas att det går bättre den här gången! Ska alldeles strax ringa kundtjänst och fråga. Hoppas de är snälla mot mig :)

Hoho, nu ska jag ringa. Wish me luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: