2010-04-28
 09:34:24

Solsolsol

Hej gott folk!
Oj vad härligt det är med sol. Synd bara att den verkar ha en vilja att gömma sig just på fredag. Men prognosen ändras ju titt som tätt, så det är möjligt att det hinner ändra sig igen.
Nu på morgonkvisten fick jag med mig Herman ut på promenad. Var superhärligt! Har gått bra med morgonpromenaderna nu faktiskt. Pluspoäng till mig.
Men hur det ska gå om ett par veckor vet jag inte. Då krävs det att jag är disciplinerad. Med träning överhuvudtaget. Varför då kanske någon undrar. Jo men då är det så vet ni att jag har fått jobb! :) Wiho, Jippi, Hallelulja! Ibland går det bra. Fondexpert ska jag bli. Det ni! Ja, tids nog så. Först kommer jag nog ha fullt upp med att lära mig datasystemen. Tur att jag är expert på datorer, eller nåt.

Nej hörrni, nu är det dags för mig att börja analysera mina personliga brev. Tack igen ni fina som skickade era! :) Skulle egentligen behövt ett till. Mycket vill ha mer. Men man känner sig så dum om man ska hålla på och tjata, så det får helt enkelt bli som det blir.

Ska fixa över lite pics från diverse festligheter till datorn sen. Så slänger upp några pics då!


Evelina

tjata på mig ikväll så kan ja skicka mitt personliga brev, bara jag hittar det. förlåt att jag glömt!! dumma mig!



PUBLICERAT: 2010-04-28, 09:40:14 | URL: http://evelinastahlens.blogg.se/
Anonym

det e så roligt emmie! grattis igen!

Kan du inte skicka över alla personiga brev å cvn du fått till mej. Jag behöver ett bra att söka jobb på. tack på förhand


ida

det e så roligt emmie! grattis igen!

Kan du inte skicka över alla personiga brev å cvn du fått till mej. Jag behöver ett bra att söka jobb på. tack på förhand



PUBLICERAT: 2010-04-29, 22:41:56 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: