2010-04-01
 09:22:54

Today

is the day. Idag ska jag åstadkomma en hel del är det tänkt. En hel del tankeverksamhet som hör och häpna inte rör skola! Det med förstås, men mest annat. Flum flum. Ska bestämma mig för vad jag ska baka till på lördag. Mamsen ville ha hjälp av en sådan fantastisk konditor som mig! Hoho, vad kan det tänkas bli? Sen ska jag ha en date med en surtant som ska visa mig föreningslokalen. I sure hope it's ok. Vore sååå skönt att slippa ha hemma. Har liksom bara en klocka kvar, och den behåller jag gärna. Sen måste jag skriva en önskelista. Vad önskar jag mig egentligen? Mest massa dyrgripar. En sak jag önskar mig är att Ida ska kunna komma på festen! Så hennes jenasväst inte finns i onödan. (och för att jag så gärna gärna vill ha min bästis där!)  Sen ska jag sammanställa en lista med tips till 90talsfesten. Jag tror minsann att mina gäster kan behöva lite tips. Jag behöver tips. Vad fanken ska jag ha på mig? Gaah. Har många idéer men kommer inte till avslut.

Nej, nu väntar ett berg av disk. Som jag har längtat! Disk disk. Och lyssna på nittiotalsmusik till! Sen ska golv mätas och mattor inhandlas. Herman vill även kolla på ljudanläggning. Kan bli en dyr dag. OCH, så ska vi köpa massa godis. För nu är det påsk! Och då får man grisa i sig godis. Ska köpa ett par ägg åt mina päron. Och så ska jag och Herman köpa ett till oss. Så får vi det godiset vi själva vill ha. Ooooromantiska, o yes. Men han kanske kan få en annan liten överraskning. O yes.

Btw så äter vi svenskar 17kg godis om året. Hur äckligt är inte det? Det är tydligen dubbelt så mycket som medeleuropén. Galet mycket. Aldrig att jag äter så mycket. För då räknas inte ens chirre och popcorn.
Slutsvamlat för mig. På med diskhandskarna!


ida

åååh! Det får nog bli en dyrgrip från mej tyvärr :´´´(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: