2010-04-07
 14:05:03

weirdo

Hej hå!
Tänkte bara skriva ett par rader egentligen. Vet inte om vad, men känner för att skriva. Synd bara att jag inte känner för att skriva uppsats. Hehe. Jag behöver några personliga brev. Så pleeeease skicka till mig tack! Blir liksom ingen uppsats utan dom. Och hitills har jag bara fått två. Är ingen kvalitetskontroll jag ska göra, utan jag ska undersöka hur man framställer sig själv. Vad görs relevant i texten? Vilka ord används? Och så vidare. Alltså behöver man inte tycka att det är pinsamt att jag ska läsa det. Om ni tycker det kan ni få läsa mitt i utbyte. Mycket spännande.

Jag har något konstig monster som bor i min kropp. Som gör mig extremt trött och trist. Ska iväg och träna en sväng nu och hoppas att det skräms bort. Kanske kan flyta ut med svetten. I'm so fresh.
Ikväll ska jag träffa min darling Annika. En fantastisk tjej. Vi ses alldeles för sällan, men det är lika kul varje gång vi ses. En såndär vän som man kan träffa en gång i kvartalet men ändå berätta allt för. Såna kan man inte få för många av.

Mot nautan! Kom igen. Surprise me och maila ert personliga brev.
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: