2010-02-27
 20:26:40

Basket case.

Nu ska vi alldeles strax iväg till Niclas och Frida på fest med sommartema. I like teman. Speciellt när det är mitt förslag. Typ. Då är det extra bra. Sitter här i en färgsprakande blommig klänning. Det är väl sommar om något?
Och som en äkta bloggare har jag nu testat att ta bilder på mig själv med webcamen. Oh yes you heard me. Är en tönt. Här kommer jag! Och taxin är här om tre. Och jag lyssnar på Basket case. Mycket bra!

Inte lätt att se normal ut. Nej nej.


Pusspuss


Emelie

Snygging! Och jag gillar att du börjar blogga igen! Puss


ida

lätt att se normal ut? Näe, klart som tusan d inte e lätt när man e mkt snyggare än normala :)



PUBLICERAT: 2010-03-02, 10:06:03 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: