2010-02-28
 10:45:54

Blödig.

Sitter och kollar på nyhetsmorgon. De visar alla medaljer Sverige tagit i OS. Slutspurten och prispallen.
Jag sitter här och blir alldeles tårögd. Har blivit så blödig på senare år! Och jävlar vad bra vi är! Sverige är bäst!

Igår var vi som sagt på festligheter hos brorsan och hans fruga. Det var skoj! Började med att jag hoppade in och gjorde en grimars, i tron om att Niclas såg mig. Men det kom bara förbi nån okänd karl och sa hej. Ja hej hej, jag är inte som alla andra jag. I början var det sausage party som min kära bror så fint kallade det. Massvis med killar men knappt några babes. Inte himmelriket för en kåt snubbe kanske. Men det var himmelrike för mig! Ett Lips (som singstar, fast annorlunda) och bara jag och Frida som ville sjunga. Inte mig emot. :) Jag gillar ju att sjunga! Har aldrig fattat det där när någon säger "måste nog ta ett glas till först". Som att man måste vara full för att sjunga? Å nej. Sjunga kan man göra när man tar en pluggpaus hemma för sig själv. Eller dra av en låt framför Herman som ensam publik. Nemas problemas.


Men bäst är det med en sån här stor publik :)

Nu står Herman och mannekängar för mig. Han ska vara vårfin idag på jobbet. Jag tycker ju såklart att min karl alltid är fin. En liten pussgurka.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för jobb.
Smack!


Kent Finell

Jag kan spela skivor på nästa sådan fest, ser skoj ut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: