2010-02-26
 08:48:59

Freitag

Tjo flöjt!
Och god morgon. Och trevlig helg!
Det är liksom fredag idag! Hur trevligt är inte det? Jag har massvis med trevligheter inbokade i helgen.
På dagarna blir det jobb, men det är rätt skoj nu när det finns så himla mycket fint i butiken! Go Sisters! De har gjort en ordentlig uppryckning den här säsongen. Bättre priser, och framförallt snygga kläder! Riktigt kul faktiskt.

Ikväll kommer mina härliga tjejer Åsa och Sara hit och dinerar. Sen blir det veggies och dip framför let's dance och Solsidan. Karln är ute på äventyr ikväll med sin polers. De ska se Maskinen på Smålands och dynga. Imorn blir det fest med sommartema hos lillebror och Frida. Då ska jag bli blommig och fin! Blir ingen helkväll för oss efetrsom det blir jobb på söndag också. Ska förhoppningsvis fika med tjusiga Josefine på söndag. Vi har haft lite svårt att matcha våra scheman på sistonde. Trist må jag säga.
Och en liten rackare som jag saknar, SAKNAR!!, är min finfina Ida! Jag vill åka på weekend med Idun och gasa ihjäl engelsmän (fast bara nästan, och inte med  flit!), storma primark minst en gång om dagen och festa i glitterperuker som bara vi kan! Ska boka in en weekend till Visby och besöka min pärla, men jag ser gärna att snön försvinner först. Ett vårigt Visby med Idun lockar mer än snökaos och inställda transportmedel. Typ.

Skön att jag hade skrivit ett låååångt inlägg som inte publicerades. Sug mig. Gah.
Bara att skriva om det.. För det var ju såå innehållsrikt.

Igår så rengjorde vi, läs Herman, vår tjusiga vardagsrumslampa. Den har nog inte sett en vattendroppe sen den skapades någon gång på en IKEA-fabrik cirka 2005.



Det gråa kan vara damm. Säger inte att det är damm. Men det kan vara. Just saying.
Så här såg det ut när Herman balanserade på soffkanten för att plocka ner den. Han hade en hel del träningsvärk, och det ojades och stönades en heeel del kan jag berätta.



Nu är lampan ren och fin och framförallt VIT! Känns härligt. Speciellt efetrsom den är placerad precis i huvudhöjd så jag kan se den på nära håll dagligen. Måste säga att Herman gjorde ett bra jobb. Min lilla skrutt.

Nu ska jag fokusera på kungaskvaller och vakna med the voice.
Puss puss!


ida

åååhåå! Kom min kära. Som sagt, i april tror jag d e fint. Brukar va så här.

häromdagen var det vår, inatt var det snöstorm, idag är det vinter.



Lampan va kanske snyggare grå? Eller näe... jag vet inte. Men herman ser rolig ut iaf



PUBLICERAT: 2010-03-02, 10:05:04 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/
Lairdy loo

gasning... ja jädrar. vi e fenor på sånt! men aldrig att jag skulle använda en sån spis igen utan assistans.



PUBLICERAT: 2010-03-02, 10:31:29 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: