2010-02-22
 13:23:48

Hårresande reklam

Såg just reklam för Priorin på tv. Ger näring till håret så att det växer ut igen säger dom. Men om det aldrig har funnits, tror ni man kan få mer hår ändå? :) Skulle vara nåt det!

Snart ska jag bege mig till skolan och ha första lektionen i metodkursen. Förhoppningsvis är det den sista kursen jag läser. I april börjar uppsatsskrivandet, och det gills inte riktigt som en ny kurs. Har målet i sikte nu! Bara tre månader kvar, typ, till examen. Och det är ingen dålig exman det, en dubbel till och med! Och det som ryktas om att jag inte ens ska få nån, haha! ;)

Mot skolan! Trotsa kylan och ut i solen! En liten överraskning att solen skiner må jag säga.
Puss och adjö


idun

alltså... den som säger att du inte kommer få nån examen kan ju ta sig där bak.



PUBLICERAT: 2010-02-24, 03:44:01 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/
idun

råkade visst kommentera fel inlägg. men what the heck... you know



PUBLICERAT: 2010-02-24, 03:44:28 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: