2010-02-20
 08:10:10

Vamos a la estocolmo

Hola guapas!
Här sitter jag i min rosa morgonrock med ett leende på läpparna.
Har en fullspäckad dag i Stockholm med dear friends. Utanför snöar det storm, men jag är glad ändå.
Lär inte frysa i mitt nyförvärvade späck från igår. Var först och fysade (ajajaj i låren) och sen hemma hos Evelajnen och lekte pizzabagare. Mums vad gott det var! Men usch vad tjock jag blev. Växte tre storlekar och fick knäppa upp jeansen för att minimera risken att nån skulle få en knapp i ögat.

I eftermiddag ska vi på panik på klinik. Verkar vara en rolig föreställning. Fick kalla kårar när jag såg att det var en fars, och fick lätta panikkänningar över vad jag har bokat. Men nu ska vi inte döma ut skiten för att det är en fars. Kommer säkert bli alldeles alldeles underbart! Om inte så har jag människor som har lätt till skratt runt omkring mig, så lär säkert dras med i skrattsalvorna hur som helst!


Anonym

Tack för igår. Kanske det bästa. Hade en helt underbar dag, kväll och natt!!! Ni e bäst ju, helt klart. puss puss puss


Emmie

Ni med! Hade det verkligen hur bra som helst. Puss



PUBLICERAT: 2010-02-21, 13:33:04 | URL: http://helloemmie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: