2010-02-19
 08:48:26

Vilken morgon!

Vaknade av att telefonen ringde. I mitt yrvakna tillstånd välte jag ut vattenglaset och försökte såklart svara precis som att jag varit vaken i timmar. Pappa genomskådade mig dock rätt kvickt. Två minuter senare när jag är i full färd att berätta för Herman om min hemska dröm så plingar det på dörren. Panik! Båda är spritt språngande så fort på med några slags kläder. In kommer nån slags rörmokare som ska kolla om toaletten läcker typ, huset förbrukar mycket vatten tydligen. Det ända vi fick med oss var att om man spolar ner "mycket" så kan vattnet knasa sig. Mycket säger han.. Precis hur tänkte han där? Haha.

Idag är jag ledig! Wihoo! Pappa ska komma hit och borra lite så vi får fint i vardagsrummet. Är såå snyggt med hål här och där. Nu blir det en kopp thé! Later dudes!


iden

hål! nog det finaste i en vägg! Du e rolig du!

Trevlig läsning. Lägg inte ner igen för nu är jag fast. Lite beroende tillome.



PUBLICERAT: 2010-02-19, 17:51:12 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/
Evelina

Åjame!!! Blogga på, ibland önskar man att man hade sin egna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: