2010-06-23
 21:07:08

Bakmonster

Hej och hå,
Jag sitter nu och väntar hem min ängel.
Nyss skickade han ett sms som gav mig fjärilar i magen. Han kan min man. Kärlek är det bästa som finns.
Jag kan vara dålig på att visa människor i min omgivning vad jag tycker och tänker om dom. Men en sak kan jag säga, finare vänner än vad jag har. Det finns inte. Det kan jag garantera er.

Nu vill jag att min skrutt ska komma hem och pussas med mig.
Nu nu nu.

Jag håller på och bakar också. Inte fullt så lyckat som min förhoppning var. En kaka till byggkillarna aka Hermis och Patte och en kaka till ett par födelsedagsbarn. Hoppas att de blir ätbara. Snälla kakmonstret, gör mina kakor goda!

Fick trevliga besked idag på jobbet. They like me. Wiho!

Konstigt inlägg. Men ibland är jag konstig. Kan vara därför. Känner mig liksom lite osammanhängade.
Snapsglas in the basement. Där finner ni mig. Frustandes och grymtandes.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: