2010-03-11
 18:07:12

Blandband

Tjoho!
Hur mår ni mina små ungtuppar? Jag har lite huvudvärk. Skyller på allt sorl och det dunkla ljuset på ÖG.
Jag och min favoritjoss var och lunchade på Värmlands idag. Förskräckligt äcklig paella med mycket smarrigt bröd. Sen förflyttade vi oss ut i solen där vi tog några tjusiga kort på Jossan. Klassiska bloggposer mot en vägg. Jackan var av, och armen ovanför huvudet. Har en något erotisk bild i mobilen, men antar att hon skulle avlägsna mitt huvud från min kropp om jag la upp det här. Eller? Om du inte bannlyser bilden inom 24 h lägger jag upp den! Moahaha, hon vet knappt att jag har en blogg tror jag. ;)

På ÖG fikade vi ubersöt toscakaka för 10 kronor. Inte alls fel. Man fick ett illamående på köpet, sjukt billigt.
På väg hem från stan hämtade jag ut ett paket, en mjukisdress hade jag beställt mig för 59 kronor. Sjukt billigt. Har inte provat utstyrseln ännu, men det kommer det med. Kan lägga upp en outfitbild sen på härligheten.

Ikväll ska vi till mamsi på tacomiddag. Lättlagat att bara kunna dyka upp vid bordet sådär. Men innan dess ska karln och jag bege oss ut i slasken på promenad. Röra på fläsket och bränna en kalori eller två.

Slänger in en bild från fjälltrippen.



Så här bra hade vi det!

Pusspuss nu ska jag laga burgare. Jag har hittat ett fantastiskt märkligt dataspel där man har sig ett gatukök :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: