2010-03-18
 21:49:13

Bullfest.

Nu har vi rullat hem från mamsen. Canneloni med kyckling och svamp, med nybakt bröd och fräsch sallad. Riktigt smarrigt. Och nybakt bulle på det. Ja tack. Fyll min buk. Gör det. Är så mager så det kan behövas. Sen fick vi med oss en icakasse med bullar hem. Kan vara bra att ha. Färdkost till Stockholm på lördag kanske. Undra hur många jag skulle kunna få i mig på en tågresa? Vill nog helst inte testa.

Jag luktar hallon. Hallon bodybutter som jag fick av min kära e:n i födelsedagspresent förra året. Nu är burken nästan slut. Så skulle behöva en ny. Men vilken ska jag välja? Tips mottages gladeligen.

Jag kan ta en av varje. Det är helt okej. Nemas problemas.
Buenos noche amigos



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: