2010-03-23
 12:19:57

Chi2

Snart ska jag iväg och träffa en tjej i min klass.
Vi ska ses på café Linné och gå igenom gamla tentor. Jag hoppas innerligt att hon kan allt! Precis allt som man kan tänkas kunna. Kanske inte så troligt eftersom hon ville ses. Men förhoppningsvis kan vi slå våra kloka huvudet ihop och lära varandra. Jag kan en del. Men inte allt. Vissa grejer är mycket märkliga och kluriga. Finns liksom inga svar i boken.

Kanske är nån av er, mina kära läsare som kan hjälpa mig.
Walds chi två. Vad kan man säga om det värdet? Vad säger det?
Ett omnibus-test. Om det endast sker i ett steg, vad säger man om värdena?
Please help!

Nej, på med stövlarna (som jag önskar att jag hade) och ut i slasket. Ska rädda en stackars hare på vägen.
Han har suttit i buskarna utanför oss hela dagen stackarn.


ida

rädda haren!!!

Hoppas hon kunde allt.



PUBLICERAT: 2010-03-23, 16:50:47 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: