2010-03-29
 08:50:11

Faces

God morgon!
Jag sitter i vanlig ordning och käkar frukost till Vakna med the voice. Och de visar just Guettas och Kid cudis video. Jag kan inte låta bli att förvånas över hur Guetta ser ut! Som en liten campare typ. Nu kanske ni tänker, Vaaa? Har du inte sett honom förrut? Nej det har jag inte. Nej!
Och detta får mig osökt att tänka på något som inträffade i början av detta år. Vi skulle hålla i ett seminarium om massa gamla sociologiska gubbar. Marx och Focault mfl. Så skulle vi visa bilder på dom men tekniken fungerade inte. Så då sa vi typ att Marx såg ut som en tomte och att det hade vi inte trott. Och då säger en tjej i klassen som har tendenser till dryghet (en hel del), "visste ni inte hur dom såg ut? Vad konstigt!" Sånt gillar jag inte. "Visste du inte det? Vad korkad du är" typ. Uppfattas inte alltid så, men vissa har lätt för att ta en viss ton som fröken Johansson inte uppskattar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: