2010-03-26
 09:04:37

Friday

Mäh! Ibland när man har ont någonstans på kvällen, så kan man ju i alla fall tänka att det har gått över när man har vaknat. För det gör ju oftast det. Men i morse hade jag fortfarande ont i magen när jag vaknade. Elakt må jag säga. Eller är liksom inte i magen, det huggs lite högre upp. Hoppas att det går över, typ nu.
Hade tänkt att jag ska ta mig till gymmet innan lunch. Är så skönt att träna när det inte är så mycket folk överallt.

I eftermiddag ska jag och Evelina på fyndarjakt! Vi ska till Emmaus som ska ha något slags jättepalats utanför stan någonstans. Fyllt med skit och kanske någon liten godsak. Jag är i pysseltagen och känner mig kreativ. Får se vad vi kan hitta för något kul! Kanske något tjusigt tyg. Jag och Eve har ju planer på att knåpa ihop varsitt lapptäcke. Mitt ska vara romantiskt och fint. Det är planen. Får se hur det går.

Nu ska jag ta och käka lite frulle, har bara druckit en kopp thé so far, och det kommer man ju inte långt på.

Happy friday!


Evelina

Magknip e skit :( Hoppas det gått över nu så att gymmandet gick bra. Vi ses om 2 timmar. Hurra för fyndarshopping!



PUBLICERAT: 2010-03-26, 11:11:09 | URL: http://evelinastahlens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: