2010-03-18
 15:12:12

Glad

Idag är en bra dag. Har fått massvis gjort. Har sökt ett jobb, fått en hel del plugg gjort, ätit en smarrig lunch med min karl, pratat med Ida. Snart ska jag iväg och träna, 4e dagen i rad wiho! Och sen hem till mamma och äta middag. Trivsam dag helt enkelt! Och så haf jag massor av roligheter inplanerade. Ibland är det trevligt att leva. Och just precis nu när jag tog paus så är det SATC på tv. Och Carrie hoppar runt och fjantar sig i regnet. Gillart.

Otroligt innehållslöst inlägg, men hej. Hej i alla fall!


Karln

SATC? Tror tv:n vill spela Tiger Woods...


Emmie

Du tror så mkt kära du! Tv'n har redan fått sig en dos av Tiger ju.



PUBLICERAT: 2010-03-18, 15:52:28 | URL: http://helloemmie.blogg.se/
Emelie

Jag hade en sån underbar känsla igår kväll o på förmiddagen, nu efter tentan ligger den lite mer i lä... Kanske kommer tillbaka efter träningen då jag får va ledig!!



Fortsätt va så tills imorn lunch :) Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: