2010-03-15
 15:35:34

Hårfri

Blondinbella skrev om hårborttagning i sin blogg idag såg jag.
Då påmindes jag om att det skulle kunna vara en bra grej att göra.
Har funderat på det ända sen lillgåsen var på såna behandlingar.
Skulle vilja ta bort håret under armarna tex. Känns rätt onödigt att ha.
Lär ju inte direkt bli nån slags hippie med hår som flödar fritt.



Om man googlar på armhåla kan man få upp den här härliga bilden.
Nej hörrni, så här vill man ju inte ha det. Euu. Inte för att det är i närheten av min armhålesituation,
but still. Fanns ett ställe i uppis där man skulle kunna göra det. Kostade typ 800 kronor. Mycket billigare än jag hade trott. Så det var bra skit! Sen ska man väl göra det 3 ggr cirkus, men tänk. Aldrig mer hår. Aldrig!
Såg också att det har ett erbjudandet på Gillet, halva priset på hårborttagning. Däremot hade dom givetvis inga prisuppgifter på hemsidan. But why? Mycket oklart. Ska höra med den lilla gåsen om hon känner till vad det kan kosta.

Nu ska jag vänta på att min karl har ätit upp sitt melllis, och sen ska vi bege oss ner på stan.
Kan ha hittat ett par jeans. Som hör och häpna! De sitter bra, får inte platt häck, och är ljusa utan att jag ser helt enorm ut. Det är en hel del plus kan jag säga. Den senaste tiden har jag provat kanske 20 olika par, och alla har suttit helt gräsligt. Kanske är det så att jag börjar vänja mig vid hur jag ser ut bakifrån. Skönt att slippa den vyn dagligen. Sen blir det träning med karlsloken. Våra vanliga träningspartners är sjuka, så vi ska försöka oss på
fys2 tillsammans. Kan bli spännande. Herman är ju något starkare än mig. Bara lite. Och man ska liksom försöka hålla emot så att den andra får ta i och sådära, så det kan bli ett tungt pass. För mig i alla fall. Men så ska det vara!

Hör av mig senare om armarna sitter kvar på kroppen.


linda

Fy vilken vidrig bild... neee sådär vill man inte se ut!!


id

hår e trist men tänk efter före du gör nåt för en tjej i min klass fick ju brännskador efter en sån där behandlig... Stora brännblåsor och ärr under armarna är inte bättre än hår kan jag nog säga. Men d går ju inte illa för alla såklart. Men man ska va medveten om att det faktiskt kan gå fel...



Trevligt att du hittat ett par braxor! Jag avundas dig! :) Kanske jag hittar ett par på lördag, eftersom jag ska träffa byxexperten då... (Eller hur?)



PUBLICERAT: 2010-03-16, 14:04:09 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: