2010-03-10
 16:44:17

Hemma

Hello party people!
Nu är jag hemma igen. Noll blåmärken rikare. Yes!
Har en hel del träningsvärk efter gårdagen. Vi begav oss ut på en liten tur med längdskidorna. Liten och liten..
En mil vart det. Jag har aldrig åkt förrut, så det var lite kämpigt. Bakhalt i uppförsbackarna, som var mest hela tiden. Många skarpa kurvor i nedförsbackarna. Inte min kopp the kan man säga. Jag ramlade ganska så många gånger till Hermans och Josefinas förjusning. Men jag landade mjukt, på magen mestadels, så det gjorde inte så mycket.

Har massvis att skriva, men så lite tid just nu. Vi ska tvätta cirkus åtta maskiner tvätt om en kvart. Så det ska vi roa oss med. Vad ska ni hitta på?


id

ja, d var skönt att höra din röst och att du är välbehållen efter skidandet!

jag har också tvättat idag, och pysslat med min hemsida. Det är svårt... jag är ingen webmaster helt enkelt. Men snart så kommer idasundell.se att vara så tjusigt så tjusigt



PUBLICERAT: 2010-03-10, 19:13:05 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: