2010-03-20
 08:19:43

Hurra!

Nyss satt jag här och sjöng:

Idag är ingen vanlig dag, för det är Idas och Emmies dag, hurra hurra hurra!

Ville bara dela med mig av det.

Och så är det så här va, att det är biggest loser på tv, finalen. Folk är smala, fina och glada. = jag kommer att vara blödig, skämmas för det, och låtsas som ingenting. Tror ni jag kommer undan med det? Herman sitter här bredvid.

Nu ska jag frukosta klart, sen ska jag och karln spinna med lillebror och Frida. Skön start på helgen!
Efter det är det bara hem och ladda om för Ida och Emmies dag. Wiho!


ida

vilken dag sen! Toppentoppen! Men jösses vad trött jag var på hemvägen!

Så roligt att träffa dej kära vän!

Puss



PUBLICERAT: 2010-03-23, 10:02:43 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: