2010-03-22
 20:41:16

Idag

Druckit the i soffan, i min blåa kopp med hjärta på. Den som jag en gång i tiden fick av Evelina. Kanske i 17årspresent? Tittat på Vakna med Hermis. Pluggat vid köksbordet. Promenerat i slask hand i hand. Lagat korvgryta. Spillt på Hermans vita tshirt. Den jag spillde dipp på igår. Skrivit ut artiklar. Läst. På både engelska och svenska. Skrivit så att jag fått kramp. Skrattat åt Herman. Med Herman. Läst bloggar. Igen och igen. Kittlats. Skrattat. Brottats. Promenerat med inåtböjda tår. Det var så blött längst fram i skon. Tränat. Svettats. Så att det gjorde ont. Duschat. Läst lite till. Skrivit ut lite till. Blivit glad av en rekommendation. Läsa lite till.

Det här var min start på veckan.



Evelina

Låter så fint vännen. Jag blir glad-. Sååå glad för din skull. haha, har du fått den koppen av mig?! Va mysigt, tillsammans me den där blandcdn kanske som börjar med en konstig version av födelsedagssången och sen nån glad typ bästavännerlåt.. har jag för mig :S



PUBLICERAT: 2010-03-23, 09:21:27 | URL: http://evelinastahlens.blogg.se/
idun

låter ju som en toppendag!



PUBLICERAT: 2010-03-23, 10:00:10 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: