2010-03-19
 16:22:41

Irriterande

Något som jag verkligen, och då menar jag verkligen, stör mig på är när någon snor mina pennor. Ha! Det där lät lagom småsmint. Ska utveckla vad jag menar. Ni vet den där killen jag skrivit om tidigare som jag pluggar med? Lönnfet, dryg, kommer med konstiga kommentarer för att sätta dit läraren? Han slog sig ned bredvid mig idag på föreläsningen. Och frågar om han får låna en penna av mig. "Javisst" svarar jag alldeles för snällt och glatt. Var nog mest i chock över att han pratade med mig. I mitt huvud har jag varit ganska så elak mot honom nämligen. Så jag gav honom en penna, och tänkte för mig själv att den här kommer jag inte få tillbaka. Fick jag det? Nepp! Den lade han så glatt ner i sin fula väska. (okej den var inte ful) Jag vet inte vad som stör mig mest. Att han snodde den sådär öppet, eller att jag inte bad om att få tillbaka den. Skulle tro det sistnämnda. Ibland är jag en sån mes.



ida

å jag förstår precis vad du menar!! Ibland blir man så arg så man liksom inte säger nåt. Hände liknande grej på gotlandsfärjan när ja satte mig bredvid ett kontaktuttag för att ha datorn i. Sen innan ja hinner sätta in min kontakt sätter en gubbe in den där, å sen stänger han av datorn å somnar. Jag borde ju bara dragit ur hans sladd eller frågat frugan hans om det var ok, men istället sitter jag och är sur under hela resan. Typiskt töntigt.



PUBLICERAT: 2010-03-23, 10:05:52 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: