2010-03-02
 09:24:11

Kö.

Jag hatar att köa. Speciellt när det inte finns något system.
Visst det är tråkigt att stå på ett långt led och vänta, men då vet du ju i alla fall att det är din tur om x antal personer. Något som stör mig är ostrukturerade köer. Låt oss säga att du ska ringa ett viktigt samtal. Och så är det samtalstid en timme om dagen. Att då inte ha telefonkö är ju extreeeeemt irriterande.
Skulle ringa studentgyn nu på morgonen. Glad i hågen ringer jag (var liksom stolt över att jag kom ihåg), upptaget. Ringer igen. Upptaget. Och så håller det på tills telefontiden är slut. De hade säkert bara lagt av luren.
Irriterande som tusan. Verkar som att Ida får som hon vill, en bulle i ugnen. För här verkar jag inte kunna få några nya piller. Attans.

Annars kan man ju köra på nån slags chatsupport. Det funkar inte heller så bra. Jag står först i kön. Men får jag någon hjälp? Nej för att alla betjänar istället telefonkön. Smaaart. Hatar sånt där tekniskt tjaffs. Om man vill att folk ska använda ett annat alternativ så får man väl se till att det funkar.

Sådär, nu har jag gnällt lite. Skönt.
Nu ska jag fortsätta vänta på chatnissen och kanske ta och läsa lite samtidigt. Sen bär det av på en halkig promenad till skolan för lite härlig intervjuanalys och seminarium.

Laters!


ida

I KNEW IT!!!!

ja säger inte att d e som jag vill, bara som jag vet. Jag är en slags spådam osm spår utan att själv vilja det. Det bara kommer. uppenbarelser. Inga konstigheter, bara fakta



PUBLICERAT: 2010-03-02, 10:08:13 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/
Frida

Känner igen d där med studentgyn, var i din situation för nån månad sen. Prova att ringa några minuter innan telefontiden ska börja, då svarade dom, sjukt irriterade över att man ringde INNAN man fick, men då kom man ju iaf fram :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: